Thursday, April 22, 2010

Preview filem Hooperz


HelO! helO! guyz! Firstly, syukur alhamdulillah..loan yg aku tggu2 da masuk smlm. Syukur la, takut gak tak dpt kan, tp sume da settle. ;))

Okeyh! Malam tadi ade Preview Filem Hooperz. Act, Suria Fm bekerjasama utk mempromosikan skali filem ni. So, ade contest utk listener Suria, senang je. Korang juz dgr Suria utk setiap segmen, then bile ade isyarat mnghantar sms, juz hantar sms utk menang tiket. Mudah kan,, So, dengar la Suria slalu. (Sempat promote ni babe) ;))

Tapi memang happening la mlm tdi kan, rmai yg turun temasuk pelakon filem ney skali, n also Dj dj Suria.

Hooperz??? filem ney best! Maybe nmpak mcm byk karakter, sbb cite ney pun pasal team netball kan. But, karakter setiap watak tu nmpak jelas n ade kelainan. Bg aku, klu kite tgk tak konfius coz kite paham setiap watak yg dimainkan. N congratz utk para pelakon filem ney! Anita Baharom yg bwk watak gedik, memang menjadi! Suke aku tgk die, tak tawu la nape.. hehehe...
N ape yg wat aku tersenyum bile dgr ayat ney, "Way to gO! Chu! chu! chu!" heee~~ best dOe. Yg tu sari Yanti punye trademark after die mengacara. Hee...

Tak tawu la klau org lain kate tak best kan, tp bagi aku puas hati la n bukan sbb aku tgk free okey! tp memang filem ni ade kelainan. Kite tak perlu saratkan minda dgn memberatkan emosi, (betul ke susunan ayat aku ney) =p Juz rileks n enjoy. Arini start di tayangkan, jgn jeles aku dah tgk dulu. Hahhahahaa!

No comments: