Thursday, April 15, 2010

Bekerja tanpa Kak V di hari yang penting

Arini tebangUn lewat.. =p Kunci jam kul 4.00, tp tido balek n tesedar kUl 4.55.. =p bagus kan??? contohilah.. hahhahaa.. kelam kabut aku besiap, yg peliknye kalau telewat cmni, bleyh plak siap cpt. Aura kOwt! hahaahaha!

Since Kak V cuti ney, memang tak ckup tangan. Kelam kabut sikit, but so far aku bleyh buat semua keje yg ditinggalkan. Alhamdulillah, berkat ilmu yg Kak V bagi. ;))

Arini celebrity room bersama Sharifah Shawati. Kalau korang still ingat, dia adalah bekas penyampai berita TV3 n dlu aktif dgn bidang pengacaraan. Suara dia memang sedap! Aku respect dia sgt3! even dia celebrity tp dia baik. Dtg ke studio awal pade mase yg sepatutnye. So, be4 nk tggu dia on air dgn Abg Halim n Zizi, aku borak2 ngan dia dlu. N tanyekan soalan2 yg akan di interview oleh dj nnti. For me, she sOo beautiful! licin je kulit muka dia. Even umur da 30 an but maintain cun babe! Thanx sgt2 kat dia coz bg kerjasama yg sgt baik. Mcm ni la artis yg patut dicontohi. ;))

Lepas da settle sume, aku menarik nafas lega. Syukur la, berjalan dgn lancar. Bukan mudah tugas sebagai producer ney. Jadik assistant pun cam susah, lg la tugas producer. Kita kena pastikan semuanye clear. Kalau tak, rosak la show! n be4 balek tu, Sharifah Shawati ckp kat aku, "Thanx Shida, for ur help..." :)) Satu kepuasaan utk aku n pengalaman yg bukan semua org akan dapat...

No comments: