Saturday, March 13, 2010

Demam panas la...

Demam panas la... :( tak larat nk wat pape, terbaring n selubung je atas katil nie. Dah 3 ari demam tak baik2 lg. Ni bawu rase cm da ok cket. Tu yg gagahkn bangun tuk bukak laptop, check email, takut ade pape email dari Kak Vee. Coz aritu pun tak sempat nk masuk meeting breakfast.

Hurm...semlm mama bwk g klinik. Doktor check suhu badan aku, 40 darjah celcius! Patutla rase teruk giler je demam kali ni. Dktor ckp aku suspect denggi. Ya Allah, mntak di jauhkan la. Byk lagi tggungjawab yg perlu aku laksana kn. Kalau sakit, cmne nak wat keje sume ni. So, klau tak baik lagi, kena g hospital, check darah plak. Hope sgt2 aku takde pape, coz ni pun rase better cket dri semlm. Tak nak la sakit lg, aritu dekat 2 mnggu cuti excident. Ni demam panas plak, klau boleyh tak nak la mc lg.

Ari khamis n jumaat tu gagahkan gak g keje. Walaupun demam tp aku try kuatkn badan ni. Tp tuhan je yg tawu cmne aku rase. Mama marah, mama ckp aku degil! mama tak bagi g keje, tp bile mengenangkn ade tugas penting so aku tekad je! Ari jumaat tu, Kak Vee bg balek awal coz memg da menggigil badan aku time tu. Sampai je umah tewos selubung atas katil. Petang tu mama terus bwk g klinik.

Cian mama, terpakse amek mc coz nk jaga aku. Tak tawu la pe jadik kt aku kalau mama takde.. Mama...shida sayang mama sgt2. Mama dah byk berkorban utk shida..Biarlah aku ilang ape2, tp jgn MAMA! Biar aku susAh cmne pun, yg penting mama ade ngan akU...

No comments: