Saturday, November 28, 2009

Nak exam dah!

Salam korang.. masih moOd raya?? masih2.. hAha! Tp aku tak kowt bub td bgOn tgh ari. hEe~~ Bangon td pOwn de owg kejUt.. "HellO ida. Kate nk beli tiket? Hey, tidO ke?? Ish3..pe la die nih!" HaahAa!! Sory Yin..malam td aku yg beriye ajak teman an beli tiket, tp akU lak bOley bantai mmbUta.. =p Penat la, smlam rmai owg dtg. Tido pon kul 5 lbeyh. To yg tak sedar uh. hEe~~

So, td Yin dtg umah, amek duet. Cian die, da la mlm td ajak lepak minOm aku tOlak. Smpai die ckp "Ye la kan, org tO da sOmbong! Da la balek cinie tak nak bgtawu, ajak lepak minom pon da tak nak." Huhhuu~~ Cowy.. Buzy la, nk exam. Da rmai yg sound aku sOmbong. Rileks k, kang cuti sebulan pasni, nk ENJOYY!!! wAhaahaa!!
Harap2 la ade tiket sok pagi. Isnin da start paper. Td byk kali da pesan kt Yin, carik an tiket pagi gak. Die bOley rilek ckp, "Ok, anti Yin beli tiket g Penang." Kurang asam jawe tOl.. "BOngek!!! Owg nk exam la ari isnin nih!!" kAn da kena sOund nan akU.. =p Yin boley bantai gelak! Owg da wisau nih takde tiket. Haa! tO la, sape sUh beli lewat2. Kang takde, abes sume owg jdik mangse.. Wahahaa~~

Magazine Production is my 1st paper.. TakOt! Subjek nie la yg pling byk dugaan. Hope boley scOre paper nie. So, pade korang, kLau ida ade wat salah or pape, ida mntak maaf yup. Ye la, kdg2 kite tak sedar kite da luka kn hati byk pihak. Nie final exam last tok ida be4 nk g praktikal. Ida harap sgt2 takde dendam antara kite sume. Doa kan tUk ida ek.

Ohh ya.. lupe lak nk cite psal kazen2 ida yg buas tO.. hehee~~ Anti ade mase ida upload kt fotopages k. Tp tak janji bile.. huhhuu~~ Tggu da btOl2 free k.. Now, I must struggle fOr my final exam.. chAyokk2!! n kwn2, kite same2 wat yg terbaek k.. Study smart, lupekn berfacebOok, berbloging, bermyspacing, n sO on.. hahaaa!! ;)

No comments: