Wednesday, December 9, 2009

MQA??? yaya.. ari isnin ritu, MQA dtg IKIP for renew kami punye cOurse. Ingatkan name aku tak naek utk wakil student stiap sem, tp dpt cAll dri Wan bgtawu yg name aku naek utk sesi interview dgn mereka. Ohh no!! first yg brmain kt pale akU, "ape aku nk mencArot nnti" hahahahhAAhh...

But, i try to be a gOod student for answer all the question from them, even aku tak la pandai sgt.
Sbb ni pun utk kebaikan kami semua n mase dpn kami gak kan. Mule2 tu, rase cuak gak ar but cube tuk berlagak tenang. Hahaahaa~~~

Jujur ke jawapan aku tu??? No komen! tp pape pun, dkt IKIP la aku byk belajar sesuatu yg baru n tidak keterlaluan if aku ckp maybe tak sume tmpat blaja akan dpt ape yg aku dpt skarang nie. That mean, kt IKIP la byk ilmu yg aku perolehi utk menjadikan aku insan yg berguna satu hari nnti. Ok, memang byk konflik sepanjang blaja kt sini kan, tp bile fikir balek, kt mane2 pun tetap ade masalah n cabaran yg perlu kite tempuhi sebagai seorang pelajar. Benda ni memg tak boleh nk elak. Nak naik atas bukan senang, ibarat mcm kita nk mendaki gunung. Senang ke nak smpai kt atas gunung tu??? susah kan. Bagi aku takde benda yg mudah kt dunia ni, maybe dgn kesusahan yg pernah kite alami akan buat kn kite mensyukuri sesuatu nikmat yg diberi. Ye la, klau dri kecik dah biasa rase senang, naik ar sume lemak! n tak reti nk bersyukur dgn ape yg ade, rite???

No comments: