Friday, April 17, 2009

Tenangkan pikiran yg serabut...!!!

akU da smpai KL... gembira nye rase ati.. memang nk balek umah cOz tensiOn dok kuantan tue...
tah la..nk exam nie kn..sO, byk keje n agak semak pale.. best sgt arinie..td balek ngan sara..
1st time balek 1 bas ngan sara..besh jewp, cOz sara kuat ckp n suke gelak..cam aku gak..hEeee...

Tp yg ta best nye..mama keje mlm arinie..sO, balek td pon dpt jumpe jap jew...
mama smpai berat ati nk g keje, coz teruja sgt anak kesayangan die nie balek..hEeEeee... ;-)
aku pon byk bnda nk cite kt mama... mama nmpak hepy n sgt teruja menunjukkn die punye perabot english stlye die tuh...wuuhhh...hobi bawu mama la..pape pon rase syukur cOz mama makin hepy..
aku memg ta bleyh tgk mama sedih, tuhan je yg tawu cmne perasaan aku bile tgk mama sedih..
Hanye mampu berdoa supaya mama dilindungi slalu n moga Allah beri sinar kebahagiaan pada mama..bukan seng jd ibu tunggal.. segala tohmahan dan cacian owg berikn pade mama..
tp..mama tetp kuat n tabah menempuhi sgala ranjau kehidupan...klau aku ditempat mama, aku rase aku pon ta mungkin dpt jd sekuat n setabah mama...
Insya'allah...aku ta kan bg mama sedih n semoga Allah panjangkan umur mama n diberi kesihatn yg baik agar aku dpt berbakti n mmbalas sgala pengorbanan mama slama nie...
Itu janji aku...



No comments: