Monday, April 20, 2009

hOpe

Back to kuantan..!!!!
heeeEee....
Ok la...lupe kn KL smpai abes exam k...
shieda..!!!! fOcus2..!!! ta mO jd cam sem lpas... terlalu byk sgt pkirkan masalh...
hurmm..hOpe sem nie dpt jwb exam ngan tenang....
sebut psal sem lpas...umm...memg saket la..time nk exam, time tu ar di uji...
alhamdulillah ade membe2 yg byk tlOng.. especially farah n ziah...
thanx ar kowang... saat yg ta bleyh aku lupe smpai bile2..
sAket...!!! Allah je yg fham hati aku mase tu.. cmne aku nk lawan sume dugaan tu time aku sedang brjuang tOk final exam...aku ta nk cite pe yg berlaku.. biar la ia mnjadi sejarah dlm hidup aku...
tp...pe yg aku leh ckp...jgn terlalu percaya ngan owg.. even die kwn kite, die bleh tikam kite dri blakang... aku ta suke berdendam.. coz aku pecaye Allah tu ada... bile kite disakiti, teros berdoa moga org yg menyakiti kite tu akn diberi petunjuk...aku memang bukn manusia yg terlalu baek, aku juga ta pernah terlepas dari wat silap tp aku ta kn menzalimi kawan sndiri...sprti mane yg pernah org buat pada aku.. n... bila cinta aku ta pernah dihargai..sgala pengorbanan aku sia2...
saat aku perlukan die, die ta pernah dtg tOk bg sokongan...juge dgn die... aku ta penah berdendam n ta pernah mmbenci..
Biarkan masa menentukan segala2 nya...

No comments: