Monday, April 20, 2009

Baby Ego aku...Umm...

Baru je smlm berharap, baru je smlm smpai kuantan...
N, baru smlm aku bejanji pade diri aku ta mO ingat umah da..ta mO ingt kL agy smpai la abes final anti...cOz aku ta mO disturb study aku...
Tp...pgi td da dpt berita yg wat ati aku ta senang..
Ya Allah..dugaan ape lg ni..lg 3 mnggu je nk exam da..ye..aku tawu nie bru dugaan kecik..
tp..aku rase aku cam ta senang ati bile dgr berita cmni...
umm...pagi td yin salah anta msg.. mama ta bagi yin cite kt aku cOz mama takOt aku risau..
sbb mama tawu, aku nie jenis cpt nk nanGes.. tah la..bg aku air mata tu cam kwn aku bile aku sedih..sbb...ta sume org bleh fhm kite n ta sume org bleh rase ape yg kite rase...
nanges bukan beerti aku ta leh terime kenyataan, aku tawu setiap kite pasti akn di uji..
Bawu je berharap, moga nk dekat exam nie ta de pape yg berlaku yg bleh wat aku lemah..
memang mcm tue..stiap kali nk exam msti ade dugaan...
Aku ta tawu sape punye keje..abes ilang sume brg2 moto aku.. spotrim, breakdisk, tayar ngan mangga2 skali..jahat kn manusia..??? ta pe la.. aku doa kn supaye org yg curik tu insaf n trime balasan dri tuhan.. aku rase mcm nk balek kl je..nk tgk baby ego aku tue..syukur moto ta ilang...
tp..aku btOl2 wisau... da la sume brg ori, nk beli balek buknnye murah an...
Yin da tolong wat report polis, umm... tah la..mlas pikir lg.. buknnye aku dpt balek..
Aku kena kuat...tu je yg mampu aku buat skarang nie...


2 comments:

najwa mustafa said...

sbr r ye shida..
stiap sume yg terjd 2 ade hikmahny taw..
mn tau nnt akn ade rezeki lain tuk shida..
byk2 kn bersbr k!!

SyahidaSalim said...

thanx Najwa...
yer..betOl..shida stuju...