Tuesday, April 21, 2009

Mama.. Thanx fOr everything..


Smlam mama kOl..hUrm..ta bleyh ar..
lau tgh ade prObz camnie msti nk dgr suara mama..
Tah la..maybe mama yg pling faham aku..lgpon aku ade mama je..
susah senang aku ngan mama sejak abah ta de..
Smlam rase sayup n ta bleh nk tahan nanges..
but mama marah cOz mama kate nie baru ujian kecik..
Aku kena kuat, selain dri masalh moto, de lg masalh peribadi yg aku ase ta patOt tulis disini... Aku jd kuat bile dgr suara mama smlam, mama kate knp aku jd lemah cmnie sedangkan mama tawu nie bukn aku..
Dlam dunia nie, ta sume akan jd milik kite..klau tuhan nk ambek, bile2 masa die boleh ambek balek ape yg kita miliki...
Mcm tu gak ngan org yg kite syg.. Hanya pinjaman dari Allah..
N 1 pesanan yg akan aku bwk smpai bile2..Bile kite di uji, buka hati kite seluas-luasnye
dan kate kn pade diri kite bahawa kite redha menerima sume takdir dari allah..
Ikhlas kn hati n jujur pade diri..
Ya allah..terima kasih kerana kau telah beri aku seorang ibu yg terlalu hebat sprt mama..
Aku ta tawu pe akan jd pade diri aku tanpe mama di sisi..
Ok..aku kena lupekan semua yg berlaku..
FocUs for ma final exam..
Ilmu yg akan bawa kite kepada penghidupan yg lebih sempurna dn baik..

No comments: