Sunday, March 21, 2010

Loan aku je belum masuk lagi...

Aku tak tawu mane dtgnye silap smpai loan aku tak masuk lg. Aritu punye la hepy bile fara kOl ckp PTPTN da masuk. Tup2, aku check akaun aku, but then aku punye takde lg. Dah la byk nk gune duit ni, cian mama ari2 nk kena tanggung aku. Teksi dah la mahal. pening pale pikir psal loan nie.

Klu nk kate surat perjanjian aku tak dipulangkn balek, ade gak member2 aku yg tak pulangkn. Tp, yg peliknye dorg punye takde plak masalah. Haish, tah la, memg btul2 nk uji kesabaran aku.

Memg surat perjanjian tu tak dpt kt tgn aku, sbb surat tu dihantar ke rumah lame. Ikip kOl aku bgtawu nape tak jumpe org yg uruskan loan tu. Lahh..mane la aku tawu name aku naek kt kolej tu, aku kn kat KL skunk nie. Tahla, rase cm nk mengamuk je, tp nk mengamuk pun bukn leyh dpt skunk duit aku tu..

Skunk nie, terpaksa uuskan balek sume kesilapan teknikal ni. Harap2 la dpt. Coz pinjaman nie aku pinjam tuk 6 semester. Saba je la shida!

No comments: