Tuesday, December 15, 2009

Kecomelan SnowBell n Kishen



Capture by: Acik (SuhailaSaman)
Edit by: SyahidaSalim
p/s: Sory guyz, pix kabur cket! hAha! =p

Ha...cOmey tak cat d atAs??? Aduh! Of course ler cOmey, geram taw ngan cat nih! memang kena gomol je la ngan akU. hAhhaa! Actually, nie bukan aku punye, huhuu..tp my nenek yg punye. =) Jgn sape2 cube curik cat ini! coz nenek ton sgt3 sayang kt Kishen ngan SnowBell nie taw. Even SnowBell nie tesangat lah nakal, n slalu kena babAp ngan Acik, but nenek marak taw if kite pkul die. Tgk je la Kishen tu, dri sekecik tapak tangan nenek bela, boley jdik besO gedabak gitu. Peh! memang berat lew klau nk dukung Kishen nie. SnowBell tu bawu baby agy, tggu lame cket, komfem jdik besO cam Kishen.

Mase tido umah nenek ritu, bangun2 tido jewp, aku da carik SnowBell..huhhuu~~
SnowBell sgt nAkal! suke gigit org. Abes tgn aku d gigit2 nye. dah lame2 bawu perasan tgn aku luka bub kena gigit nan beliau, hEee.. Tp besh! lg2 lau dtg sifat mengada2 nye.. geram je, ase nk bwk balek! tp, hanye mimpi, lupekan saje! hahaaa!! kan aku da ckp td, nenek sgt3 sayang 'mereka'! hOhhoo..

Bile balek umah, ase windu sgt nak men ngan cat2 nih. Aku ckp ngan mama, nak bela cat n mntk mama belikan satu, huhuu.. Tapi aku cuti pun sebulan je, pasni da buzy ngan praktikal. Sape nak jage kan, mama lak buzy ngan keje. Adoyai..tepakse la simpan je hasrat kamu itU shida, huhu..
Tapi...akU nak jugak!!! wAaa..!!!

No comments: