Tuesday, August 25, 2009

Tak faham...mengape...???

hYeepp kOrunk..hUrm..akU terase cam nk share ape yg aku rase skUnk nie..bUt..one thing yg aku sLalu dOk pikir..nape la manusia nie jarang nk mnghargai sesuAtu or se2orang yg ade d depan mata..??? whY..??? bile da ilang, mule ar nyesal or cube tOk dtg balek kt kitE..

Okey..kdg2, aku pun cmtO gak,tp..akU tak dE la smpAi hati nK curang ngan bF aku..if akU kuar ngan org laen pUn, akU msti bgtawu die dlU..sbb..aku pikir, lau kite tak suke org permainkn kite, kite pun jgn ar permainkn org..simple kan..tp..nape la manusia zaman sKunk nie cpt sgt berubah..lpas tU, dgn rase ta bersalahnye menipU pasangan.. tak payah la tipU2..ape kite rase lau org tipU kite..?? msti saket or bengang kan..?? hA..mudah je..kite marah bile org wat salah ngan kite, tp..kite jarang nk menyedari yg sebenar2 nye kite sendiri yg tak jujur..sesuke hati meluka kn perasaan org tanpe cube tOk selami ape yg die rase...

Begitu juga dgn mengungkapkan kata2 maaf..kenape susAh sgt nk mntAk maaf..??? kOrunk akan rase egO korunk jatUh if korunk mntak maaf..??camtu ke..?? cOme on la..jgn berlagak sgt, klAu 1 ari nnti korunk susah, sape yg akan tolong korunk.. oRang2 yg kOrunk da lUkai kan..???
Ha... hebat mane pun kite, hubungan dgn manusia tU penting sgt...tak perlu mengatakan kite mampU hidup seorang diri tanpe mengharapkan bantuan org laen.. tiPu...!!! tipu sgt2..!!!

Sebut pasal maaf..hUrm... selame 7 bulan aku tggu..akhirnye die mntak maaf kt akU... n pling terkejut bile die meluahkn rase kesal nye terhadap ape yg die dah buat kt akU...n mntk hubungan kami jdik cam dalu balek... alahAi..senangnye kan..??? tp..ta pEla.. aku ta salahkan die..at least die dah sedAr...

ape yg mampU aku buat skUnk nie..???? entah la... datang dan pergi sesUke hati... kenape la begitU..????

No comments: