Monday, August 24, 2009

AkU berharap...


Salam anakku..tadi buke pe..??smalm ma srOnok buke puase ngan aiman, tpi arini ma buke sorang2 je..tpi xpe la,ma dh biase..ade bnda lain yg ma risaukn.. ari jumaat aritu...~~~~~~~~~~~~~~~ (ta boley cite) Shida, fikiran ma bercelaru.. nAk dibiarkn nnti d kate kn ma lepas tangan, nk masUk cmpUr..,, ma jadi fObia..shida jgn la risau eh..kite doakn jgn la jdi ape2..Jgn lupe sOlat anakkU..

Hurm...aKu rase cam nk balek skunk je..nk pelUk mama..n tenangkn mama..akU paham, msti mama tgh sedey..mama ta nk bgtawu akU,takut disturb study akU kt cinie..tp aku paham sgt, mama ta de sape2 tOk luahkn pe yg terpendam.. Ya Allah..berilah mama kekUatan..
Tersentuh hati nie bile bace text dri mama mlm td.. hOpe..mama kuat.. n aku tawu, mama memang seorAng wanita yg kuat,tenang, dn penyabAr..
Sumtimes, org ta pham,,n akan tuduh bukan2..akU ta bOley melawan,takut d katakn kurAng ajAr..akU hanye mampU diam..n berdOa..biarlah 1 ari nnti, sume nie akan berUbah..
Aku tak mengharapkan kesempurnaan, hanye mengimpikan mama tersenyum bahagia..itu je..


Then, aku dapat berita dari Fazrul (ex bOy akU).. Mak die meninggal ari jumaat ritU...
"Takziah..awk kena kuat ek.."itU je yg mampU aku ckp..sbb aku sendiri terkejut.. aku tawu mak die saket, selama 4 tahun lebeyh aku couple ngn die dlu, fazrul memg anak yg baek n brtanggungjwb..
Rasenye..da puas die jage mak die..Semoga roh ibunya d cucuri rahmat..amin...

Kenape kami putus..??? hurmm..tah la.. tp..hati ta bOley d pakse..even mama pon suke die, tp hati aku dah tawar...die ade jumpe nonie, mcm2 nonie cite kt aku..tp..aku memg ta boley terime cinta die lg..semoga die jumpe yg lagi better dri aku...maafkan akU...

No comments: