Saturday, August 25, 2012

Kita Pilih LO !


Sebenarnya nak siapkan assignment tapi bila dah mengadap Youtube and berborak dengan kawan memang ke lombong lah keje aku. Laghoo Shida laghooo! Okey, aku nak fokus kat presentation aku untuk hari Selasa nanti. Tak lama, just 8-10 minit. Serius aku nak buat yang terbaik, aku dah siapkan preparation sikit, tinggal nak susun ayat biar nampak lebih lancar. 

Okey dok bercerita pasal presentation tapi tak bagitahu apa tajuknya. Hihi. Aku kena pilih Pengacara TV atau DJ Radio yang aku minat dan bincangkan aspek komunikasi yang mereka gunakan. Nak tahu aku pilih siapa? Taaarrraaaaaa!


Linda Onn! Aku pilih LO bukan sebab aku pernah keje dengan dia ke apa, tapi memang aku peminat dia dari dulu lagi. Masa first time jumpa dia kat office rasa macam nak melompat-lompat je tapi aku control. Haha. Okey yang sebelah LO tu Kak Ain, kalau korang nak tahu dia lah penulis skrip Vanila Coklat yang famous kat tv. Haruslah aku cakap famous sebab nenek aku pun dok layan cite tu. "Pssttt Kak Ain, hope Kak Ain tak marah Shida post gambar ni. Sebab ada benda nak cerita. Heee.."

Kak Ain suruh aku jumpa LO kat office Suria Fm, tapi aku tak sempat pergi. Padan muka, sebab aku buat keje last minute mana nak sempat. Nak deal lagi dengan orang dalam Suria, al-maklumlah aku dah tak keje kat situ mana boleh pakai terjah je. Tapi aku dah plan benda lain, insya'allah harap menjadi presentation aku untuk hari Selasa nanti. Siapa nak tahu apa yang aku dah siapkan? Haaaa! Tungguuuuuu! Nanti aku update lagi.

Semoga presentation aku berjalan dengan lancar. Aku memang suka bercakap kat depan dan aku harap classmates faham sebab aku cakap lajuuuuu vroomm vroomm! Lagi lagi bila aku tengah excited bercerita, susah nak berhenti dah! ;D

Psstt psstt, korang doakan ye ;)

No comments: