Sunday, August 26, 2012

Besok Dah Kena Balik


Tak nak balik Bangi ! Tak nak balik Bangi ! Haaa! Ni lah masalah kalau dah cuti lepastu hati tu mula lah berat nak belajar balik. Seriously bila dah sampai Bangi, hanya satu perkataan, STRESS ! Dengan keje berlambak, naik cuti ni je ada 3 test, 2 presentation and 3 report nak kena submit. Nasib lah sebelum cuti raya tu dah settle kan 3 report dulu. Hafazan lagi, aku rasa memang kena repeat lagi hafazan sem ni. Tak suka tak suka :(

Nampak tak katil di atas, haaa, kat situ lah tempat aku study, tempat aku siapkan assignment and paling penting tempat aku lepaskan penat lelah setelah seharian masa aku dihabiskan dengan bergerak je. Memang letih belajar ni, ikutkan hati aku nak terus keje tapi bila fikir masa depan aku kena kuatkan semangat. Fikir Mama yang paling utama. 

Tapi tak sabar jugak nak balik Bangi sebab mesti dah berhabuk bilik tu. Aku tak suka sepah sepah ni. Tanya  lah roommate aku macam mana cerewetnya aku ni. Aku memang pantang orang pengotor and pemalas! Pada aku kalau orang pemalas ni better duduk dalam Zoo kawan dengan haiwan-haiwan kat situ. Memang sesuai !

Okey dear Bangi, besok kita ketemu lah yer. Bleerrgghh!

Psstt: Rindu nak peluk bantal busuk and ikan jerung aku tu. Dah seminggu tak peluk mereka. Nanti balik sana nak peluk puas-puas. Heeee!

No comments: