Friday, October 1, 2010

Secubit rasa dan luahan hati

"Perpisahan itu walau terjadi dgn lembut sekalipun, ia tetap saket dan menyakitkan"

Wahai hati, tabah la menghadapi segala dugaan yg diberi. Dunno why, rase saket sangat. Walaupun aku try nk sorok, but bile sorang2 mcm ney msti akan tringat. Arghh !

Pas balek keje tdi after ade potluck kt office, trus carik katil. Semalam tak boleh tido, puas aku try lelapkan mata. Badan menggigil, hati menangis, Ya Allah. Aku tak pernah salahkan takdir, andai ini memang trtulis untukku, kuatkan la aku.

Penat ! Sangat penat ! Biarlah, malas nak pikir pape lagi. Cume aku perlukan waktu untuk lupekan sume ney. Yela, be4 ney kiteorang sangat rapat. Even aku try jauhkan diri dari die, die tetap datang dan terus datang.

Aku taknak tipu diri aku, memang aku perlukan someone utk brkongsi segale cerita dan raseku. Lagi2 aku ney jenis kuat brcerita, seronok bile ade org yg setia mendengar. Dah la Shida, try berdiri without someone.

Hidup. Apelah sangat kalau nak dibazirkan dgn air mata dan sedih sepanjang waktu. Life is too short babe. Rugi kan !

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: