Friday, October 9, 2009

Ikan masin Pantai Beserah

Allow sume...sory kOrunk cOz cAm da lame sgt je ta update bLog ek... Aku buzy sgt2... So, nk kena kejAr mase n skUnk nie mase sgt berharga tOk aku..hUhhuuhh..ye la, kdg2 rest pUn tak ckup, mane nk pikir psal klAz, kena kUar tOk cover stOry, asSignment subject laen lg, feature writing yg makin bErtambah kejA nye, wAhh..!!! kUsut n srabUt...

Okey2..tgk pix atas tO..hAa.. aritU, aku kena cOver story kt Kg Pantai Beserah.. Mula2, juz kena cOver psal mee calOng je tp madam zimah sRuh aku cOver psal ikan masin gak..
Penat tU, jgn ckp la kan, memang rase letih but seronok bile dpt tgk sndiri mcm mane ikan masin tu diproses.. Fuh, byk giler ikan2 ni dikeringkn..n aku interview skali tAuke ikan masin nie..Uncle tu baek sgt, n aku sgt respect kt die even die da berusia but semangat die utk meneruskn prniagaan ni ttAp tinggi..bile aku tnye uncle ttup kdai ari ape, die jwb mcm ni
"Ini kedai hari2 bukak ma, takde time rehat bgi sy sbb org hari2 mahU beli ikan masin."
See..usia bukan halangan bgi kite..selagi terdaya ape salahnye teruskan sesuatu kerja tu kan..

No comments: