Monday, October 12, 2009

Alahai...kena psiko ngan pakcik nie..hEe~~

Ha.. Aku tertarik nk share kt blog aku pasal pakcik di atas ni.. Sape pakcik nie..??? Ta sempat tanye name..hAhaahHaa~~ tPi mase first pegi kt die, pkcik nie nmpak garang n ta nak pndang camera pOwn...hUhhuu.. tApe2.. aku still nk temuramah pakcik nie gak even die ckp kt aku cmnie..
"saya tak reti nak jawab soalan2 ni..."
Ha..direct ckp camtU..but aku still nk berkOmunikasi gak ngan die..

Bila aku perkenalkn diri aku n tujuan serta niat aku kesitu, baru la pakcik tu pandang muka aku.. hEhee...
So, bermula ar sesi soal jwb ngn pakcik nie... Sampai 1 part tO, die tnye aku cmnie..
"Kamu kan org KL, kenapa nak promote psal Pahang pulak..??"
Fuhh..tersentap gak la, da la pakcik nie tak nak senyum.. But dgn tenang(padahal dlam hati da ketar gler..hAahhaa...) akU pun jwb begini,
"Pakcik, tak kira la dari mane sy dtg, n dimana asal usul saya..niat sy nk tlong promote kn tmpat nie sbb sy rase tmpt nie menarik cume kurang dikenali je..."
Korunk nk tahu ape reaksi pakcik tU..?? Finally, die senyum kt aku smbil menganggukkn kepalanya dn berkata begini,
"Bagus..!! JAwapan tu yg sy nk dengar sebenarnya.."

Aku tawu pakcik tu mcm nk psiko aku..hahahahaha~~~ sO, kena get ready dari segi mental ar...
=p
So, nie la cket pengalaman aku kt citu..even bg sesetengah orang mcm takde pape yg menarik, but tidak pada aku..aku dpt blaja sesuatu yg baru..Bukan senang nk carik maklumat, kena jdi peramah even tgh takde mood, kena pandai layan karenah manusia, mcm pakcik ni yg pade mulanye taknak senyum pun akhirnya beri gak senyuman lebarnye padaku..huhhuuhh...
Ok la... if aku free, nnti aku update blog nie lg ek...
Daa~~~

No comments: