Saturday, September 26, 2009

Spent time wif nOnie sengAl... hAhhAa~~

Hey kOwunk semUa...sLamat ari raye... hahaahh~~~ agak telambat la ek...hUrm..buzy sgt, ta sempat nk update blOg...cuti pown smggu je..ngan asignment yg menimbun..memg cam kelam kabUt cket la an...

Okeyh..ta nk cite psal raye..bub lau nk tawu pe aktiviti time raye akU, kowunk rajen2 kn la diri tO tok bukAk fotopages aku...heee~~~aku de masOkkn cket pix kt citu okeyh...

Tadi aku tuwOn sg besi...besh sgt2..dpt spent time ngan nOnie..windu gler..lame ta jumpe..ye la, maseng2 buzy, if balek kL pown kdg2 ta de mase nk tuwOn sane...tp tdi tuwon jap, g klinik kt tmpat nonie keje n aku ade wat...??? (ta leyh bagitawu) hee~~~=p

Then, teman nonie g tescO, belikan kek tOk bf die... hUrm...hepy denga cite nonie td.. ye la, be4 this, die dah d kecewakan oleh ex die...n nonie slalu ckp ngan aku cmnie... "die ingat aku nie ape shida..??? sampah ke..??? die nak, die ameK..!!! pastO buang mcm tO jeh..!!!! da dua kali shida, aku dah tawar...sumpah aku tak nak lyn die lg, even kwn pown aku dah tak nak..!!! Aku paham sgt ape yg nonie rase..

Then nonie tanye lg... "kO lak, ngan sape skUnk..???" ahhahahahhhAAhhaa~~~ akU gelak je..!!! itO je yg mampu..!!! hahahahhh~~~ "eleyhh...kO tue yg jual mahal sgt..ade org nk masOk line, kO tolak.. single meyh..???!!!" hAhhhAaaHhhh~~~ lagi betambah kuat ar gelak aku bile denga nOnie ckp cmtO... nOnie2...die la sahabat aku..sumtimes aku tak payah cite ape yg aku rase, die dah boley tahu isi ati aku... terima kasih ya allah...sbb bg aku sahabat cam die... even, kami dah tak duduk tmpat yg same, tp hubungan tu tak kan boley d putuskan..hanye jarak je yg dapat memisahkan kami, tp tidak pade satu hubungan yg dah lame terjalin...

Hope nonie bahagia ngan bf baru die skunk nie... akU..??? Biarlah mase yg menentukan... tp sumpah aku terase ngan kate2 die semalam...n kalau boley, aku nk lupekan sume nie.. fine..!!! aku je yg tak faham die...aku je yg gagal faham die...yup..!!! sume sbb aku GAGAL tok faham die...!!! teruskan lah...!!!

No comments: