Monday, July 13, 2009

MamA sAye...

hEkk..pix d atas nie agak serabai cket sbb d ambil ketika saye bawU pas bangOn tidO...
hahahahaaahhh~~~
sebenarnye, ade stOry bOut dis pix..huhhuu..nie story 2 or 3 ari lpas (ta ingat sgt) =p
Mase nie mama bawu pas balek keje, mama keje mlm, balek kul 8 pagi...
Cian mama, nmpAk letih sgt2..tp jarang denga mama merungUt.. siyesly, if akU d tempat mama, ta tawU la bleyh hadapi ke tak sume nie... that's why akU sgt kagUm dgn ketabahan mama..
Ye la..bukan senAng jdik ibU tunggal an..sume kena wat sendiri.. abg2 saye?? hurmm..buzy keje kowt...dok umah sewa..memang jarang balek...
sO..sume bebAn d atas bahu mama..tipU la klU ckp hidup nie ta de lelaki di sisi pon leyh idup..
memng la bleyh iduP, tp ta kAn pernah sempUrna..cOz aku da rasai...sejak abah meninggal, mcm2 dugaan dtg..tp...nk wat cmne, kena telan gak walaupun saket...
Semoga Allah sentiase melindungi mama sbb aku ta bleyh bayangkn cmne life akU tanpe mama..
Biarlah susah cmne pon, akU sanggUp hadapi asalkn ade mama...n klu boleyh, aku dah ta nk tengOk mama keje lgi...ta sanggup rasenye..tp..wat mase sekarang mama kena gak carik rezeki..
Hurmm...sabar ye mama...shida harap semua nie akan berakhir dgn kemanisan...amin...

Haa..berbalek pade tajuk pix atas uh..hehehehhh....mase nie mama ngah de prObz, balek keje tewOs luah kAn kt aku.. aku pon setia je la denga cOz aku n mama cam kwn2, bleyh kongsi ape2 je...but..akU still hormat mama sebagai ibu yg suda melahirkn dn mmbesarkn aku smpai skunk..
PAstuh akU amek enset mama n take pix mama..pastuh mama berkata begini..
"Kamu ni sempat lg, nmpAk kaen batik la..." hahahaahahahah~~~ akU gelak besO.. aisshh...
cAm la aku nk pOst kt magazine.. hOohhhOoohh... then, aku snap pix besama mama...
Mama pun tepakse pasrah je melayan karenahkU...hUhhhUuu....
Suasane yg mulenye agak sedih betukar jdik riuh...hahahahhaa~~~Aku berjaye hepykn mama..yaAyyy...!!!!
okey la...itO saje story nye... ta larat nk taip sbb mata dah kuyu cam penyu.. Penyu??? mOtif???
hekkk.... abAikn... daaaA~~~

No comments: