Thursday, June 4, 2009

SYuRGA MERAH JAMBUkU... =)

Putih++PinK...sErasi bersHame...huhuu...Lau kowunk tgk ta chantek, tp kt mata aku design nie sgt cute n chantek...nie sume idea mama..n mama beli tanpe pengetahuan kU..actually mama suke tgk akU mnjerit2 cam owunk gilak bile tgk de kejUtan..hahahaaa....thats why kLau aku balek phang, aku windu kt umah..windu kt bilik aku..walaupon bilik aku kecik je,ta besa mane pown..!!!tp..bile akU dok bilik aku nie, aku ase tenang sgt..bile aku sedih, aku masOk bilik, aku naNges pUas2..,,pastuh bile da puas nanges..,,akU tewOs bantai tidO...bile aku da puas tidO,bawu aku bangOn..bile da bangOn tue ase ilang sedih akU,pastuh ase ringan cket pale..ni la salah satu cara aku tOk lepaskn kesedihn akU..huhuu...lau kowunk ta caye, kowunk try ar wat..=)

No comments: