Monday, June 1, 2009

Mimpi SeraM++iLang++tOpup

Mimpi sEram...????
WaaaHh....Kowunk penah mimpi yg mengErikan or menakOtkn ta..???
aisshh...msti la penah an...
Mlam td, bleyh plak aku mimpi antU++menAkOtkan...
Da lame uh ta mimpi cAmtu..memg rase reAl sgt...pastuh tewOs tebangOn...
rase cam ta sedap ati,pastu aku tewOs masOk bilik mama n tidO sebelah mama...hehheee...
bukn pe, tetibe ase len, sbelom nie mase kt ostel penah gak kena kAcO, tp aku wat tat tawU je la..
Aku ingt agy pesan maksU aku, klaU kite tgh tidO then ade bnda yg ganggu kite, kite kena lawan..
Even gerak kn sikit bdn kite pon ta pe, but jgn diam je..lau bleyh amek air smbahyang agy baGos..
Memg bEtol pon petua tu, bub aku da hadapinye then aku wat cam maksU aku suruh...
Aku ta mO la cite pe yg penah belaku, bub bnda nie pown ta leh nk hebOh2 sgt,,anti bnda tu lg suke an...
Ha..sO pade kowunk, tepulang la nk ikOt or ta...huhuu...

Td bawu pas update blOg..pastuh leh plak information kt tepi nie ilang...
adUh..dah kena wat baLek..ta pe la, agy pon tgh bOwink nie, nk kuar, ujan plak..umm...
Cume nk carik shoutbOx aku tu cam susah cket..cmne tah nk wat..
ingt nk kOl fara, bub ritu fara punye pon kena camni gak..tp..credit lak ta de..aDush...
Hurmm..agak lame ar ta tOpup, tah ler, skunk nie ase cam mlas nk pegang ensEt..
asAl..???ta caye..??? bEtol uh.. ta tipU..huhuu...
Lau dlu de balak, slalu ar tOpup bub asyik nk msg jewp, skunk nie bile da single ase mlas plak nk pegang enset tuh, tah mane2 aku cmpaK uh.. hahaa....
So...motifnye...ta yah ade balak... jimat..!!!!hahahaa...=p

No comments: