Tuesday, June 9, 2009

JenjaLan kT MelaKa

PenAt++pEnAt++pEnAt...!!!! tp...rini sgt srOnok..weee~~
Td g jln2 kt mElaka ngn mama, adek n kwn adek skali..kwn mama yg driVe n bwk kitOrang jenjlan.. Kwn..??? hahahaaa... status masih belum pasti..agak kowt...hee... ta kesah la, mama memang rmai peminat poN..hahaaa..
Besh sgt tuwon mlaka td, tp..dpt pegi jap je..bub sOk mama keje pgi..lgpon betOlak tngh ari sO cam da lewat cket ar..pling tekilan bile ta sempat masOk pesta sungai melaka..alaaa....da tuwOn sane ta smpat lak nk msOk sbb da ttUp..1st smpai td g tmn mini m'sia, pastuh g zoO melaka...bub adek yg briye sgt nk masOk zOo..sO, bile da jenjln kt zOo, phm2 je ah..msti ar lame.. paling best dpt capture byk pix haiwan d citu.. Anti akU masOkkn kt fotopagEs akU,kOwunk tgk ah... =)
Skunk nie ngah mlas gler sbb penat sgt2.. heehehh...nie pon cam mlas nk smbUng story..
Ok la..nk rest..sbb da brape ari nie ta cKup tidO..pastuh tetibe mama ajak g melaka.. tu yg bdn cam ta ckup rest..bile ta ckup rest, t akU mengarOt lebeyh..,, bile akU mengArOt lebeyh, tah pape ayat yg kuar kang..,, bile ayat yg ta sePatOtnye kuar, t blog aku kena saman kang..,,bile kena saman..
Eh..??bleyh ke owunk nk saman bLog akU..??haa..tgk..kn aku da ckp..aku da mengarOt nih..!!!
k ar... nite...~~ zZzzzZZzz~~~

No comments: