Friday, April 3, 2009

stOry agy...

yEaahh..aku da berada di umah..sgt srOnoK..balek jewp aku trOs pelOk mama..kiz2 skali.. windu seyh..!!! pastu bowak2 ngn mama, aku nie lau balek umah de je bnda maO cite kt mama..mama tu da cam kwn aku, hEeee...pastu yin ajak lepak kt kdai mamak ngn membe die skali, da 2 mggu ta jumpe an, sO aku tuwOn ar jap...umm..die cite kt aku die de masalh ngn awek die..pastu membe2 die ckp gurl tu memg ta leh pkai..tah ler..aku juz dgr je..tp ape yg dpt aku simpulkn, bile kite becinta, kite akn jd buta dn tuli..bile da telampau syg, die mainkn perasaan kte pon kte still ta sedar..hurm... bub tu ar aku cam da mls nk pikir psl cinta,lbih baek aku fOkus pd study jewp..sejak aku ptus ngan ex aku yg pling aku syg, aku ase cam da ta caye pd laki..ok, aku x bleh judge sume laki same, but skunk nie nk carik yg baek memg sush sgt uh..aku x penah serik n aku x salahkn takdir tp pintu ati aku wat mase nie memg x terbuka utk sape2 lg..bukn ape, takOt sejarh lame brulang lg..lau dpt yg ok xpe gak an, yg bleh fhm aku, bg support,setia, n care psl aku..siyeshit..!!! aku memg xpndg rupe n harta, lau aku suke n syg aku akn syg die btOl2..tp aku xjumpe lg yg mcm tue..xpe la..maybe pe yg jd nie msti ade hikmah..aku pecaya, allah xkan jdkn sesuatu bnda tu tnpe sbb..msti ade sbb.. mungkin skrg kite rase sakit, tp mane thu kesakitn itu akn betukar jd manis..lau kte sabar dn redha, insya'allah..kehidupn kte akn jd lbih baik dn sempurna...sO, pd yin, pikir la mane yg terbaik, lau bleh bwk bincang, bncg ar elOk2..jgn pendam, bub bnda nie kena luahkn..n pd laki n perempuan di luar sane, hargai la pasangn anda..jgn pikir yg cantik itu boleh membahagiakn kte, kdg kala yg kite nmpk buruk itu la yg lbih memahami kite...ok..la..aku nk rest n tidO..penat sgt...

No comments: